Aktualności » Dolnośląscy Pracodawcy
Szkolenie "PO CO NAM E-MARKETING, czyli o dobrych praktykach sprzedażowo-marketingowych w MŚP", 13.11.18, Wrocław

Z okazji Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości  Dolnośląscy Pracodawcy wraz z  Dolnośląską Agencją Rozwoju  Regionalnego S.A. zapraszają   do udziału w bezpłatnym szkoleniu pt. "PO CO NAM E-MARKETING, czyli o dobrych praktykach sprzedażowo-marketingowych w MŚP".

Tytuł szkolenia: "PO CO NAM E-MARKETING, czyli o dobrych praktykach sprzedażowo-marketingowych w MŚP"

Godzina: 10:00 - 14:30

Lokalizacja: ul. Hercena 3-5, Wrocław (siedziba firmy Human Partner)

Adresaci szkolenia: Do udziału w szkoleniu zapraszamy osoby zainteresowane zagadnieniem e-marketingu, w  szczególności pracowników odpowiedzialnych za marketing i sprzedaż w mikro-, małych i średnich firmach.

Agenda szkolenia:

1. Powitanie uczestników i wprowadzenie do szkolenia

2. E-marketing: oczekiwania vs. rzeczywistość

3. Kiedyś i dziś - przegląd minionego stulecia pod kątem działań marketingowo-sprzedażowych

4. Narzędzia digitalowe wspierające sprzedaż, czyli z czego warto korzystać w codziennej pracy

5.  Social selling jako forma sprzedaży towarów i usług na rynku B2B i B2C

6. Język skutecznej komunikacji i budowanie interesującego contentu w mediach społecznościowych

7.  Dobra strona internetowa - co zachęca, a co zniechęca potencjalnych klientów? Analiza case studies

8.  Czym jest rebranding i jak go przeprowadzić w firmie?

9.  Marketing organiczny - jak realizować projekty z niewielkim lub zerowym budżetem?

10. Podsumowanie szkolenia

POBIERZ ZAPROSZENIE

POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

 

O prowadzących

Kamila Franczak – absolwentka Uniwersytetu im.  Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku socjologia, mentorka w Programie Mentoring dla Studentów Uniwersytetu Wrocławskiego. Zawodowo zajmuje się e-marketingiem firmie konsultingowo-szkoleniowej Human Partner, w której odpowiada za budowanie pozytywnego wizerunku marki i promocję w mediach społecznościowych.

Swoje pierwsze kroki w branży stawiała jako copywriter, aby następnie rozwijać się jako specjalista social media. Przez 5 ostatnich lat przeprowadziła z sukcesem kilkanaście kampanii marketingowych z użyciem Facebooka i LinkedIna. Miała okazję pracować dla firm, takich jak: Galeria Mokotów, Promenady Wrocławskie, Galeria KEN Center i Merlin.pl.

Karolina Gierek – z wykształcenia psycholog kliniczny i certyfikowany trener biznesu. Absolwentka Uniwersytetu Humanistycznospołecznego SWPS we Wrocławiu, która doświadczenie z zakresu projektowania szkoleń zdobywała w sektorze bankowym. Z sukcesem zorganizowała wiele warsztatów wewnętrznych z zakresu obsługi klienta, sprzedaży oraz rozwijania kompetencji miękkich dla handlowców i kadry menadżerskiej.

Aktualnie pracuje jako specjalista ds. szkoleń i administracji w Human Partner, w którym odpowiada za przygotowanie i nadzorowanie programów rozwojowych dla MŚP.

Partnerem merytorycznym wydarzenia jest firma Human Partner.

Udział w szkoleniu jest bezpłatny.

 

Data publikacji: 22.10.2018
...powrót

 

 

współpracują z nami
newsletter
zostań jednym z nas...



 



 

Copyright © 2013 Dolnośląscy Pracodawcy - Szkolenia dla Przedsiębiorców, pozyskiwanie środków unijnych.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Darmowe domeny i hosting | Strony internetowe Świdnica