Z okazji Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości Dolnośląscy Pracodawcy wraz z Dolnośląską Agencją Rozwoju Regionalnego S.A. zapraszają do udziału w bezpłatnym szkoleniu pt. "PO CO NAM E-MARKETING, czyli o dobrych praktykach sprzedażowo-marketingowych w MŚP".
Tytuł szkolenia: "PO CO NAM E-MARKETING, czyli o dobrych praktykach sprzedażowo-marketingowych w MŚP"
Godzina: 10:00 - 14:30
Lokalizacja: ul. Hercena 3-5, Wrocław (siedziba firmy Human Partner)
Adresaci szkolenia: Do udziału w szkoleniu zapraszamy osoby zainteresowane zagadnieniem e-marketingu, w szczególności pracowników odpowiedzialnych za marketing i sprzedaż w mikro-, małych i średnich firmach.
Agenda szkolenia:
1. Powitanie uczestników i wprowadzenie do szkolenia
2. E-marketing: oczekiwania vs. rzeczywistość
3. Kiedyś i dziś - przegląd minionego stulecia pod kątem działań marketingowo-sprzedażowych
4. Narzędzia digitalowe wspierające sprzedaż, czyli z czego warto korzystać w codziennej pracy
5. Social selling jako forma sprzedaży towarów i usług na rynku B2B i B2C
6. Język skutecznej komunikacji i budowanie interesującego contentu w mediach społecznościowych
7. Dobra strona internetowa - co zachęca, a co zniechęca potencjalnych klientów? Analiza case studies
8. Czym jest rebranding i jak go przeprowadzić w firmie?
9. Marketing organiczny - jak realizować projekty z niewielkim lub zerowym budżetem?
10. Podsumowanie szkolenia
POBIERZ ZAPROSZENIE
POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
O prowadzących
Kamila Franczak – absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku socjologia, mentorka w Programie Mentoring dla Studentów Uniwersytetu Wrocławskiego. Zawodowo zajmuje się e-marketingiem firmie konsultingowo-szkoleniowej Human Partner, w której odpowiada za budowanie pozytywnego wizerunku marki i promocję w mediach społecznościowych.
Swoje pierwsze kroki w branży stawiała jako copywriter, aby następnie rozwijać się jako specjalista social media. Przez 5 ostatnich lat przeprowadziła z sukcesem kilkanaście kampanii marketingowych z użyciem Facebooka i LinkedIna. Miała okazję pracować dla firm, takich jak: Galeria Mokotów, Promenady Wrocławskie, Galeria KEN Center i Merlin.pl.
Karolina Gierek – z wykształcenia psycholog kliniczny i certyfikowany trener biznesu. Absolwentka Uniwersytetu Humanistycznospołecznego SWPS we Wrocławiu, która doświadczenie z zakresu projektowania szkoleń zdobywała w sektorze bankowym. Z sukcesem zorganizowała wiele warsztatów wewnętrznych z zakresu obsługi klienta, sprzedaży oraz rozwijania kompetencji miękkich dla handlowców i kadry menadżerskiej.
Aktualnie pracuje jako specjalista ds. szkoleń i administracji w Human Partner, w którym odpowiada za przygotowanie i nadzorowanie programów rozwojowych dla MŚP.
Partnerem merytorycznym wydarzenia jest firma Human Partner.
Udział w szkoleniu jest bezpłatny.