Działalność » Akademia DP » Relacje z Akademii DP
Budowa marki pracodawcy, czyli Employer Branding

Kolejne szkolenie w ramach Akademii Dolnośląskich Pracodawców , które odbyło się 19 maja 2016 r. poświęcone było budowaniu wizerunku marki pracodawcy, czyli Employer Brandingowi. Eksperci firmy Multum PR – zrzeszonej w Dolnośląskich Pracodawców tłumaczyli co zrobić, aby zatrudniać najlepszych pracowników z branży i aby pozostali oni w naszej firmie jak najdłużej.

- Employer Branding, czyli budowanie wizerunku marki pracodawcy, należy zaliczyć do najnowszych koncepcji zarządzania organizacją. Employer Branding traktowany jest jako wsparcie działań rekrutacyjnych ponieważ pomaga w pozyskaniu kandydatów pasujących do kultury organizacyjnej firmy, a także wpływa na obniżenie kosztów rekrutacji. Odpowiednio dobrane działania ułatwią również rozwiązanie problemów  z utrzymaniem lub motywowaniem obecnych pracowników — mówi Justyna Waliszak, manager ds. Employer Brandingu z firmy Multum PR.

Data publikacji: 19.05.2016
...powrót

 

 

współpracują z nami
newsletter
zostań jednym z nas...



 



 

Copyright © 2013 Dolnośląscy Pracodawcy - Szkolenia dla Przedsiębiorców, pozyskiwanie środków unijnych.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Darmowe domeny i hosting | Strony internetowe Świdnica