Aktualności » Konfederacja Lewiatan
Forum IAB - weź udział w najbardziej inspirującej konferencji e-marketingowej!

Już 8–9 czerwca zapraszamy do Multikina Złote Tarasy na 10., jubileuszową edycję Forum IAB – jedną z największych konferencji poświęconych digital marketingowi, organizowaną przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. W tym roku Forum IAB odbywa się pod hasłem „Customer Experience. Jak tworzyć rozwiązania, które konsumenci pokochają?. Konferencja poświęcona będzie trendom i działaniom, które zapewniają lepsze doświadczenia klienta z marką we wszystkich punktach styku. Podczas pierwszego dnia Forum IAB inspiracje i trendy przedstawią najlepsi międzynarodowi eksperci od digital marketingu: będą to m. in. Brian Solis – futurysta i antropolog digitalu, Randall Rothenberg, CEO & President IAB US, Nicola...

Już 8–9 czerwca zapraszamy do Multikina Złote Tarasy na 10., jubileuszową edycję Forum IAB – jedną z największych konferencji poświęconych digital marketingowi, organizowaną przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. W tym roku Forum IAB odbywa się pod hasłem „Customer Experience. Jak tworzyć rozwiązania, które konsumenci pokochają?. Konferencja poświęcona będzie trendom i działaniom, które zapewniają lepsze doświadczenia klienta z marką we wszystkich punktach styku. Podczas pierwszego dnia Forum IAB inspiracje i trendy przedstawią najlepsi międzynarodowi eksperci od digital marketingu: będą to m. in. Brian Solis – futurysta i antropolog digitalu, Randall Rothenberg, CEO & President IAB US, Nicola Mendelsohn, VP EMEA Facebook, Steve King, CEO Publicis Media i Nikki Mendonça, EMEA President OMD. Drugiego dnia konferencji odbędą się wystąpienia ponad 60 najlepszych polskich ekspertów, którzy podzielą się z uczestnikami swoim doświadczeniem i praktyczną wiedzą. Więcej informacji o Forum IAB można znaleźć tutaj: www.forumiab.pl. Forum IAB to jedno z największych i najważniejszych cyklicznych wydarzeń poświęconych marketingowi internetowemu w Polsce. Rokrocznie dwudniowa konferencja gromadzi ponad 1000 uczestników – przedstawicieli branży digital marketingu m.in. z największych polskich firm, agencji reklamowych, domów mediowych, a także marketerów, właścicieli mniejszych przedsiębiorstw i startupów. Ubiegłoroczna edycja wydarzenia, która odbyła się pod hasłem „Zaadaptuj się lub zgiń. Budowanie biznesu w erze cyfrowego konsumenta, zgromadziła łącznie ponad 70 prelegentów, 1100 uczestników oraz 30 przedstawicieli mediów. Była ona tematem numer 1 na polskim Twitterze, osiągając blisko dwumilionowy zasięg w social mediach.   ###    O IAB Polska IAB istnieje na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku. Od 2007 roku działa jako Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Wśród członków związku znajdują się m.in. największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne. Jednym z ważniejszych zadań stowarzyszenia jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania internetu. IAB Polska ma za zadanie informować o jego potencjale reklamowym, pokazywać skuteczne rozwiązania, tworzyć i prezentować standardy jakościowe, uświadamiać klientom, czego powinni oczekiwać od tego medium i od rynku usług internetowych oraz jakie wymagania powinni stawiać agencjom, świadczącym te usługi. Działania stowarzyszenia mają tworzyć forum prezentacji najnowszych światowych publikacji, dotyczących efektywnego wykorzystania Internetu.   Kontakt Magdalena Buszek manager ds. komunikacji i PR Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska T: +48 668 116 168 E: m.buszek@iab.org.pl

Źródło: PKPP Lewiatan

Data publikacji: 16.05.2016
...powrót

 

 

współpracują z nami
newsletter
zostań jednym z nas...



 



 

Copyright © 2013 Dolnośląscy Pracodawcy - Szkolenia dla Przedsiębiorców, pozyskiwanie środków unijnych.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Darmowe domeny i hosting | Strony internetowe Świdnica