Aktualności » Konfederacja Lewiatan
Nowa Kategoria w 9 edycji Konkursu Golden Arrow 2014

Największy Konkurs Marketingu Bezpośredniego GOLDEN ARROW (www.goldenarrow.pl), który jest organizowany od 2006 roku przez przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications, wydawcę m.in. miesięcznika „Media & Marketing Polska, w tym roku został rozbudowany o dodatkową kategorię, oprócz dotychczasowych (www.goldenarrow.pl/kategorie.html) tj,:        wysyłka bezpośrednia,        program lojalnościowy,        promocja sprzedaży,        experiential marketing,        program incentive travel,        marketing internetowy,        social media,        marketing mobilny,        direct response advertising,        kampania zintegrowana        Kampania design       ...

Największy Konkurs Marketingu Bezpośredniego GOLDEN ARROW (www.goldenarrow.pl), który jest organizowany od 2006 roku przez przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications, wydawcę m.in. miesięcznika „Media & Marketing Polska, w tym roku został rozbudowany o dodatkową kategorię, oprócz dotychczasowych (www.goldenarrow.pl/kategorie.html) tj,:        wysyłka bezpośrednia,        program lojalnościowy,        promocja sprzedaży,        experiential marketing,        program incentive travel,        marketing internetowy,        social media,        marketing mobilny,        direct response advertising,        kampania zintegrowana        Kampania design        salon odrzuconych (kampanie opracowane ale nie zrealizowane) Pojawiła się nowa kategoria konkursowa – SHOPPER MARKETING, czyli działanie marketingowe oparte na insighcie dotyczącym shoppera, czyli kupującego w sklepie (nie zawsze tożsamego z konsumentem). Shopper marketing ma na celu bezpośrednio skłonić do zakupu produktu lub zniwelować bariery towarzyszące zakupom produktu lub kategorii. Może być realizowany w wielu kanałach komunikacyjnych – przy półce (np. POS), ale także jako packaging, interactive, mobile czy ATL. Działania shopperowe prowadzone są z uwzględnieniem specyfiki kanału sprzedaży (np. supermarkety, hipermarkety, tradycja), a często także z uwzględnieniem specyfiki i potrzeb konkretnej sieci.    Jury (www.goldenarrow.pl/jury–2014.html), oprócz skuteczności i efektywności podejmowanych działań, będzie oceniać zarówno sposób opracowania strategii kampanii, jak i kreatywność oraz świeżość podejścia. W konkursie mogą uczestniczyć agencje komunikacji marketingowej, domy mediowe, firmy, kontrahenci oraz podmioty gospodarcze, które na zlecenie osób trzecich lub w celu promocji własnej zrealizowały pełną i spójną kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji.    Termin zgłoszeń www.goldenarrow.pl/jak–zglosic–prace.html           9 maja 2014 (10% rabatu)        15 maja 2014   Tegoroczna gala rozdania nagród w konkursie odbędzie się 26 czerwca 2014 roku w warszawskiej Fabryce Trzciny. Szczegóły na: www.goldenarrow.pl  Kontakt w sprawie zgłoszeń: Anna Pastor tel.: (22) 514 65 67 e–mail: anna.pastor@media.com.pl Katarzyna Włostowska tel.: (22) 514 65 05 e–mail: katarzyna.wlostowska@media.com.pl  

Źródło: PKPP Lewiatan

Data publikacji: 29.04.2014
...powrót

 

 

współpracują z nami
newsletter
zostań jednym z nas...



 



 

Copyright © 2013 Dolnośląscy Pracodawcy - Szkolenia dla Przedsiębiorców, pozyskiwanie środków unijnych.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Darmowe domeny i hosting | Strony internetowe Świdnica