Aktualności » Konfederacja Lewiatan
Ruszyła 6 edycja konkursu TELEMARKETER ROKU

Rada Programowa VI edycji konkursu Telemarketer Roku oraz przewodnicząca jury  – Urszula Zarańska – Dyrektor Działu Rozwoju Sprzedaży Departament Marketingu Bezpośredniego w MetLife Amplico, podjęła decyzję o wyborze członków jury Telemarketera Roku 2014.  –„ W tym roku było wyjątkowo dużo zgłoszeń do jury konkursu co sprawiło, że wybór był bardzo trudny. W wyborze kierowaliśmy się doświadczeniem zdobytym w branży contact center oraz bieżącą praktyką szkoleniową. W związku z tym, że podczas 6 edycji spodziewamy się większej liczby zgłoszeń telemarketerów  do samego konkursu, zadecydowaliśmy o rozszerzeniu grona jury z 12 do 14 osób. – podkreśla Urszula Zarańska, przewodnicząca jury.  ...

Rada Programowa VI edycji konkursu Telemarketer Roku oraz przewodnicząca jury  – Urszula Zarańska – Dyrektor Działu Rozwoju Sprzedaży Departament Marketingu Bezpośredniego w MetLife Amplico, podjęła decyzję o wyborze członków jury Telemarketera Roku 2014.  –„ W tym roku było wyjątkowo dużo zgłoszeń do jury konkursu co sprawiło, że wybór był bardzo trudny. W wyborze kierowaliśmy się doświadczeniem zdobytym w branży contact center oraz bieżącą praktyką szkoleniową. W związku z tym, że podczas 6 edycji spodziewamy się większej liczby zgłoszeń telemarketerów  do samego konkursu, zadecydowaliśmy o rozszerzeniu grona jury z 12 do 14 osób. – podkreśla Urszula Zarańska, przewodnicząca jury.   W składzie tegorocznego jury znaleźli się następujący eksperci branży call center, pełny skład na stronie konkursu: http://telemarketerroku.pl/jury Organizator konkursu rozpoczął przyjmowanie zgłoszeń do 6 edycji konkursu, termin upływa 18 kwietnia. W tym roku, po raz pierwszy, zgłoszenia przyjmowane są za pośrednictwem nowej strony konkursu i   formularza elektronicznego. – http://telemarketerroku.pl/wez–udzial.   Podobnie jak w ubiegłym roku, zgłoszeni do konkursu konsultanci telefoniczni będą rywalizowali w sześciu kategoriach. 1.     Sprzedaż inbound – rozmowy przychodzące zakończone sprzedażą produktu lub usługi; 2.     Sprzedaż outbound – rozmowy wychodzące zakończone sprzedażą produktu lub usługi; 3.     Obsługa Klienta – rozmowy wychodzące oraz przychodzące polegające na udzielaniu klientowi informacji o produkcie lub usłudze przy zachowaniu zasad profesjonalnej obsługi; 4.     Help desk – rozmowy przychodzące dedykowanych linii pomocy technicznej zakończone rozwiązaniem problemu; 5.     Windykacja – rozmowy wychodzące, prowadzone według podstawowych zasad akcji windykacyjnych, zakończone uzyskaniem deklaracji klienta o spłacie należności. 6.     Inne – rozmowy nie mieszczące się w pozostałych kategoriach               Zgłoszenia do konkursu na „Telemarketera Roku„ przyjmowane są do 18 kwietnia 2014 roku, a do nagrody specjalnej „Złota Słuchawka do 31 maja 2014 roku.    Więcej szczegółów udziela Biuro Konkursu: telemarketer@smb.pl  |   22 555 33 13  |  www.telemarketerroku.pl    ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU w 6 EDYCJI !    Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB Istnieje od 1995 roku i jest najważniejszą organizacją non–profit, która zrzesza najbardziej dynamiczne firmy działające w obszarze marketingu bezpośredniego i interaktywnego, przestrzegające najwyższych zasad etycznych. Misją Stowarzyszenia jest integracja i rozwój branży marketingu bezpośredniego i interaktywnego, promocja najlepszych rynkowych praktyk oraz firm stosujących najwyższe standardy działania. Stowarzyszenie jest członkiem Europejskiej Federacji Marketingu Bezpośredniego FEDMA, European Confederation of Contact Centre Organisations (ECCCO), Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych „Lewiatan oraz Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Dzięki temu jest najważniejszą organizacją w Polsce opiniującą projekty ustaw dotyczące naszego środowiska oraz dbającą o przestrzeganie najwyższych norm etycznych zebranych w Kodeksie Etycznym SMB. Współpracujemy ze środowiskiem oraz naszymi partnerami, tworzymy warunki sprzyjające rozwojowi marketingu bezpośredniego i interaktywnego w Polsce zgodnie z obowiązującym prawem i zasadami etyki zawodowej.   Wspieramy rozwój zarówno tradycyjnych, jak i nowoczesnych kanałów komunikacji bezpośredniej.   Tworzymy odpowiednie warunki ramowe sprzyjające innowacyjności i społecznej akceptacji marketingu bezpośredniego jako pożądanej formy komunikacji w życiu gospodarczym.   Pomagamy w kreowaniu odpowiedzialnego dialogu pomiędzy konsumentami, przedsiębiorstwami, organizacjami charytatywnymi, oświatowymi i kulturalnymi oraz instytucjami państwowymi.   Kontakt dla mediów: Katarzyna Swatowska Szefowa Grupy Call Center SMB, Przewodnicząca Rady Programowej Telemarketera Roku e–mail: info@smb.pl tel.: 22 555 33 10  

Źródło: PKPP Lewiatan

Data publikacji: 17.02.2014
...powrót

 

 

współpracują z nami
newsletter
zostań jednym z nas...



 



 

Copyright © 2013 Dolnośląscy Pracodawcy - Szkolenia dla Przedsiębiorców, pozyskiwanie środków unijnych.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Darmowe domeny i hosting | Strony internetowe Świdnica