Wychodząc naprzeciw potrzebom polskich przedsiębiorców, którzy dostrzegają potencjał jaki drzemie w inicjowaniu i prowadzeniu dialogu z interesariuszami oraz porządkowaniu działań podejmowanych w sferze odpowiedzialnego biznesu i zrównoważonego rozwoju, eksperci Deloitte uruchomili dyżur telefoniczny, w czasie którego odpowiadają na wszelkie pytania i wątpliwości dotyczące dialogu, budowy strategii CSR, komunikowania działań z tego obszaru, w tym raportowania społecznego, a także innych zagadnień istotnych z punktu widzenia funkcjonowania firmy w sposób odpowiedzialny. Jeżeli chcą Państwo dowiedzieć się: § co kryje się pod pojęciem dialogu z interesariuszami i jakie przynosi on korzyści, § jak stworzyć mapę interesariuszy Państwa...
Wychodząc naprzeciw potrzebom polskich przedsiębiorców, którzy dostrzegają potencjał jaki drzemie w inicjowaniu i prowadzeniu dialogu z interesariuszami oraz porządkowaniu działań podejmowanych w sferze odpowiedzialnego biznesu i zrównoważonego rozwoju, eksperci Deloitte uruchomili dyżur telefoniczny, w czasie którego odpowiadają na wszelkie pytania i wątpliwości dotyczące dialogu, budowy strategii CSR, komunikowania działań z tego obszaru, w tym raportowania społecznego, a także innych zagadnień istotnych z punktu widzenia funkcjonowania firmy w sposób odpowiedzialny. Jeżeli chcą Państwo dowiedzieć się: § co kryje się pod pojęciem dialogu z interesariuszami i jakie przynosi on korzyści, § jak stworzyć mapę interesariuszy Państwa firmy, § jak zdefiniować podejście do prowadzenia dialogu z każdą z grup interesariuszy, § jakie formy dialogu są najprostsze do wdrożenia i przynoszą jednocześnie najwięcej korzyści, § jakie są kluczowe czynniki sukcesu w procesie dialogu, a także: § otrzymać praktyczne wskazówki dotyczące procesu definiowania strategii CSR, § porozmawiać na temat podejmowania działań ze sfery CSR oraz określania mierników tychże działań, § omówić problemy, z którymi borykacie się Państwo w procesie podejmowania i kontynuowania działań z obszaru CSR eksperci Deloitte są do Państwa dyspozycji. Odpowiedzą na wszelkie pytania i chętnie podzielą się swoją wiedzą, budowaną w toku wieloletniej praktyki i współpracy z licznym gronem spółek działających w różnych branżach w Polsce i za granicą. Eksperci Deloitte czekają na Państwa pytania w każdą środę w godzinach 10.00 – 12.00 pod numerem telefonu (22) 511 03 65. Zachęcamy także do wysyłania wiadomości na adres poradaCSR@deloitteCE.com z prośbą o kontakt. Eksperci Deloitte oddzwonią do Państwa w czasie najbliższego dyżuru telefonicznego. Inicjatywa ta podejmowana jest w ramach projektu „Promocja zaangażowania przedsiębiorstw w budowę kapitału społecznego w Polsce poprzez wykorzystanie narzędzi CSR, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. http://www.odpowiedzialnafirma.pl/ http://www.deloitte.com/view/pl_PL/pl/zagadnienia/CSR/index.htm
Źródło: PKPP Lewiatan