W dniach 30 maja – 1 czerwca w Warszawie odbył się finał konkursu Telemarketer Roku 2016. Do siedziby organizatora konkursu – Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB z całej Polski zjechali uczestnicy, wyłonieni przez Jury na podstawie odsłuchanych rozmów. W tym roku w Jury zasiadało aż 18 osób z wielu firm i branż. Uczestnicy konkursu podczas finału mieli do wykonania dwa zadania. Pierwszym z nich było przeprowadzenie rozmowy telefonicznej według przygotowanego przez Jury scenariusza. Do każdej kategorii Jurorzy przygotowali unikalny szkic rozmowy. Kolejnym zadaniem była rozmowa indywidualna z przedstawicielami Jury, podczas której konsultanci przedstawiali się...
W dniach 30 maja – 1 czerwca w Warszawie odbył się finał konkursu Telemarketer Roku 2016. Do siedziby organizatora konkursu – Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB z całej Polski zjechali uczestnicy, wyłonieni przez Jury na podstawie odsłuchanych rozmów. W tym roku w Jury zasiadało aż 18 osób z wielu firm i branż. Uczestnicy konkursu podczas finału mieli do wykonania dwa zadania. Pierwszym z nich było przeprowadzenie rozmowy telefonicznej według przygotowanego przez Jury scenariusza. Do każdej kategorii Jurorzy przygotowali unikalny szkic rozmowy. Kolejnym zadaniem była rozmowa indywidualna z przedstawicielami Jury, podczas której konsultanci przedstawiali się i odpowiadali na pytania. W pierwszym dniu finału rozmowy przeprowadzali finaliści kategorii Windykacja i Helpdesk, w kolejnym Obsługa Klienta i Inne Projekty, a kategoria Sprzedaż Outbound kończyła ten etap. Wyniki konkursu zostaną przedstawione na uroczystej Gali 16 czerwca w restauracji Villa Foksal w Warszawie. W tym roku, po raz pierwszy, przed rozdaniem statuetek Telemarketera Roku oraz Złotych Słuchawek, odbędzie się panel merytoryczny. Będą to unikalne, merytoryczne wystąpienia na temat branży call i contact center. Prelekcje będą dotyczyły nieopublikowanych dotąd raportów o wizerunku telemarketingu i branży w mediach, postaw i opinii pracowników call i contact center czy badania atrakcyjności Polski, jako miejsca lokowania firm z tej branży. Ponadto będzie można się dowiedzieć więcej na temat pomysłu wprowadzenia zawodu telemarketera do technikum. Gala konkursu Telemarktera Roku to jedyne takie spotkanie branży call i contact center, na którym w nieformalnej atmosferze można spotkać liderów rynku i wymienić się doświadczeniami. Szczegółowe informacje o Gali konkursów Telemarketer Roku i Złota Słuchawka na stronie https://telemarketerroku.pl/gala. Partnerami konkursu Telemarketer Roku 2016 są: Efektum, Forum Call Center, Inspired Events – agencja eventowa, kancelaria prawna Wierzbowski Eversheds, PRESS SERVICE Monitoring Mediów oraz Publicity – agencja PR. Więcej informacji: Edyta Bach, edyta.bach@ipublicity.pl, tel. 501 23 23 02
Źródło: PKPP Lewiatan