Aktualności » Konfederacja Lewiatan
Najlepsi w sprzedaży nagrodzeni po raz siódmy - wyniki PNSA

Osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych przy zachowaniu najwyższych standardów etycznych, to charakterystyka laureatów VII edycji konkursu Polish National Sales Awards, którzy zostali nagrodzeni w 17 kategoriach podczas uroczystej Gali 16 listopada 2015 r. w Hotelu InterContinental w Warszawie. Przyznano również nagrodę Super Sprzedawcy oraz po raz pierwszy w historii PNSA nagrody specjalne, nagrodę Prezesa PNSA za: „Dotychczasowy dorobek życia w sprzedaży i biznesie dla Anny Podniesińskiej, Właścicielki i Prezes wielu firm w holdingu rodziny Podniesińskich oraz nagrodę Zarządu PNSA „Dobry Duch w sprzedaży dla prof. UW dr hab. Jacka P. Męciny. Uroczystość prowadzili: Elżbieta Pełka, Prezes Polish National Sales...

Osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych przy zachowaniu najwyższych standardów etycznych, to charakterystyka laureatów VII edycji konkursu Polish National Sales Awards, którzy zostali nagrodzeni w 17 kategoriach podczas uroczystej Gali 16 listopada 2015 r. w Hotelu InterContinental w Warszawie. Przyznano również nagrodę Super Sprzedawcy oraz po raz pierwszy w historii PNSA nagrody specjalne, nagrodę Prezesa PNSA za: „Dotychczasowy dorobek życia w sprzedaży i biznesie dla Anny Podniesińskiej, Właścicielki i Prezes wielu firm w holdingu rodziny Podniesińskich oraz nagrodę Zarządu PNSA „Dobry Duch w sprzedaży dla prof. UW dr hab. Jacka P. Męciny. Uroczystość prowadzili: Elżbieta Pełka, Prezes Polish National Sales Awards oraz Jacek Rozenek. Gościem specjalnym wydarzenia był Jan van der Oord, Partner Zarządzający A.T. Kearney Benelux. Polish National Sales Awards to najbardziej prestiżowy konkurs sektora sprzedaży w Polsce. Jego celem jest nie tylko nagradzanie najlepszych profesjonalistów, ale również promowanie dobrych praktyk i najwyższych standardów etycznych. Dzięki unikalnej metodologii komisja sędziowska, w skład której wchodzą doświadczeni teoretycy i praktycy sprzedaży, w dwuetapowym procesie oceny wyłania laureatów, którzy wykazali się nie tylko najlepszymi wynikami, ale również wykazali się zdolnościami pracy zespołowej, kreatywności i innowacyjności oraz etyką postępowania. W Gali wzięło udział ponad 300 gości, w tym wielu prezesów, dyrektorów organizacji sprzedażowych, przedstawicieli świata nauki oraz przedstawiciele organów Polish National Sales Awards.  „W konkursie PNSA starujemy już po raz trzeci,  nasza obecność w nim powoli staje się częścią kultury organizacyjnej Avon Cosmetics Polska. Doroczny proces wyłaniania naszych kandydatów stanowi coraz bardziej przemyślany koncept, który wykorzystujemy do nagradzania i promowania najlepszych ludzi. Wyłaniając najlepszych członków zespołów i zapraszając ich do reprezentowania w konkursie PNSA, w oczywisty sposób doceniamy ich osiągnięcia, a jednocześnie jest to okazja do dodatkowego inwestowania w ich rozwój i osiąganie kolejnych sukcesów. Mam tutaj na myśli np. programy szkoleniowe, które dostarczamy naszym kandydatom, wzmacniające ich umiejętności komunikacji, potrzebne do perfekcyjnego przygotowania się do walki o sukces w konkursie PNSA. Sukcesy naszych ludzi są z kolei znakomitą okazją do promowania tych sprzedawców, którzy w najdoskonalszy sposób potrafią pogodzić znajomość produktów, umiejętność nawiązywania relacji i przestrzeganie kodeksu etycznego. Istotne jest też to, że chociaż jest to konkurs, który dotyczy sprzedaży, rośnie liczba kategorii wspierających sprzedaż, takich jak: Innowacje w Dziedzinie Sprzedaży czy Menedżer ds. Obsługi Klienta, co pomaga promować i doceniać pracę zespołową i pokazuje, że sprzedaż jest sukcesem całych zespołów, a nie tylko wąsko rozumianych działów sprzedaży. Powiedział Dariusz Świętek, Dyrektor Sprzedaży Avon Cosmetics Polska. Elżbieta Pełka, Prezes Zarządu Polish National Sales Awards dziękując gościom PNSA podkreśliła rolę standardów etycznych, którymi powinien się kierować każdy sprzedawca: „Dlaczego tak często zapominamy o etycznym wymiarze sprzedaży i biznesu? Często tego przyczyną jest brak systemu nagród, w którym premiowany będzie nie tylko doraźny wynik finansowy. To zadanie dla właścicieli i zarządów wszystkich firm i koncernów. Jak zbudować system, w którym nagradzana będzie nie tylko jak największa sprzedaż, ale przede wszystkim sprzedaż zgodna ze standardami etycznymi. Przyznając nasze doroczne nagrody PNSA właśnie do tego chcemy się przyczynić. Kryteria oceny osiągnięć kandydatów ustalone zostały tak, by aspekty etyczne ważyły w ostatecznym wyniku tyle samo, co wynik finansowy. – Mówiła zwracając się do gości. W przemówieniu Elżbieta Pełka zwróciła również uwagę, jak ważne jest kształtowanie etosu sprzedawcy i jak wielką w tym rolę odgrywają zarządy firm i polityka etycznego zarządzania sprzedażą, ponieważ to najwięksi wpływają na standardy i to oni są przykładem dla innych, mniejszych firm. Prezes PNSA zaznaczyła też, że Polish National Sales Awards to nie tylko nagradzanie najlepszych, ale również miejsce, w którym możliwa jest wymiana doświadczeń, dyskusja w gronie specjalistów, a przede wszystkim drogowskaz, jakimi przesłankami powinien się kierować współczesny biznes. W tym roku statuetki przyznano w 17 kategoriach: Key Account Manager, Menedżer Sprzedaży, Sprzedawca w Punkcie Sprzedaży, Dyrektor Sprzedaży, Zespół Sprzedaży, Trener Sprzedaży, Innowacje w Dziedzinie Sprzedaży, E–commerce, Agent Ubezpieczeniowy, Menedżer Zespołu Sprzedaży Ubezpieczeń, Dyrektor Sprzedaży Ubezpieczeń, Doradca Klienta w Banku, Menedżer Zespołu Sprzedaży w Banku, Dyrektor Sprzedaży w Banku, Sprzedawca Roku – Sprzedaż Bezpośrednia, Menedżer Sprzedaży Bezpośredniej, Telesprzedaż oraz w kategorii Super Sprzedawca. Po raz pierwszy przyznano też trzy nagrody specjalne.  VII edycja konkursu PNSA to łącznie 18 laureatów, 28 wyróżnionych i 3 laureatów wyróżnionych nagrodami specjalnymi. Laureaci i wyróżnieni oprócz statuetek i dyplomów otrzymali nagrody w postaci szkoleń, ufundowanych przez:  Sandler Training, Franklin Covey, Pasja Grupa Dobrych Trenerów oraz PEP Worldwide. W czterech kategoriach konkursowych nie przyznano nagród: Przedstawiciel Handlowy, Menedżer ds. Obsługi Klienta, Menedżer Sprzedaży B2B i Przedstawiciel Handlowy B2B. Spośród wszystkich kategorii zostały wyłonione trzy osoby, które ubiegały się o tytuł Super Sprzedawcy 2015. Tytuł Super Sprzedawcy w VII edycji PNSA otrzymał  Tomasz Ambroziak z firmy P4 Sp. z o.o., wyróżnienia otrzymali Tomasz Drabik z P4 Sp. z o.o. i Bogumiła Ślązak z Coca–Cola HBC Polska. Nagrodę Super Sprzedawca przyznaje Kapituła Sędziowska PNSA na podstawie oceny osiągnięć kandydata oraz punktów uzyskanych w IV etapie konkursu, podczas prezentacji finalistów.  „Sprzedawca XXI wieku to przysłowiowy człowiek renesansu, który łączy bardzo wiele talentów takich jak m.in. zdolności do: posługiwania się nowoczesnymi technologiami, analitycznego myślenia, nawiązywania i utrzymywania relacji z klientami oraz realizacji planów sprzedażowych.  Przed sprzedawcą XXI wieku stoi bardzo wiele wyzwań, w tym również umiejętność planowania  i egzekwowania tych planów z uwzględnieniem elastycznego dostosowywania się do zmiennych warunków otoczenia, zarówno w skali makroekonomicznej, jak i mikroekonomicznej oraz z pozostawieniem pola na innowacje.  Konkurs Polish National Sales Awards posiada ogromną wartość, ponieważ ukazuje tę wielość ról obecnych sprzedawców, dzięki niemu widzimy też,  w obszarze jak ogromnej liczy znaków zapytania sprzedawca musi się poruszać  i zamieniać je na kontrakty i zyski dla swojej firmy, ponieważ działa pod presją najbardziej bezwzględnego wskaźnika, jakim jest wynik finansowy, czyli przychód firmy. Powiedział Marek Sodolski, Wiceprezes Zarządu ds. Marketingu i Sprzedaży, E–point S.A. Na zakończenie Gali na ręce Prezesów firm uczestniczących w konkursie PNSA wręczono Certyfikaty Etycznego Zarządzania Sprzedażą i Obsługą Klienta. Certyfikaty otrzymały zarządy firm, które zgłosiły udział swoich pracowników w konkursie, a tym samym czynnie przyczyniły się do wspierania i promowania misji konkursu PNSA wśród członków swoich zespołów. Goście dzisiejszej Gali zostali zachęceni do tego, aby stali się Ambasadorami PNSA w swoich organizacjach i aby już dziś rozpoczęli przygotowania do kolejnej, VIII edycji konkursu.    Lista laureatów i wyróżnionych:    Nagrody Specjalne:   1.       Nagroda Prezesa PNSA za: „Dotychczasowy dorobek życia w sprzedaży i biznesie ·         Anna Podniesińska, Właścicielki i Prezes wielu firm w holdingu rodziny Podniesińskich    2.       Nagroda Zarządu PNSA: „Dobry Duch w sprzedaży ·         prof. UW dr hab. Jacek Męcina   Kategoria: Super Sprzedawca Roku ·         Tomasz Ambroziak / P4 Sp. z o.o. – Laureat ·         Tomasz Drabik / P4 Sp. z o.o. – Wyróżnienie ·         Bogumiła Ślązak / Coca–Cola HBC Polska – Wyróżnienie   1.       Kategoria: Key Account Manager Bogumiła Ślązak / Coca–Cola HBC Polska Sp. z o.o. – Laureat Łukasz Tymorek / Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. – Wyróżnienie Dominik Wojtyna / P4 Sp. z o.o. – Wyróżnienie   2.       Kategoria: Menedżer Sprzedaży Tomasz Drabik / P4 Sp. z o.o. – Laureat Krzysztof Maciejewski / Totalizator Sportowy Sp. z o.o. – Wyróżnienie Krzysztof Rydziński / Coca–Cola HBC Polska Sp. z o.o. – Wyróżnienie    3.       Kategoria: Sprzedawca w Punkcie Sprzedaży Piotr Surma / Totalizator Sportowy Sp. z o.o. – Laureat Monika Kubiak / Totalizator Sportowy Sp. z o.o. – Wyróżnienie   4.       Kategoria: Dyrektor Sprzedaży Tomasz Ambroziak / P4 Sp. z.o.o. – Laureat Janusz Fijoł / Amplus Sp. z o.o. S. K. A. – Wyróżnienie 5.       Kategoria: Zespół Sprzedaży Andrzej Guzowski / Coca–Cola HBC Polska – Laureat Aneta Sosnowska / Alior Bank S.A. – Wyróżnienie Tomasz Hinc / Totalizator Sportowy Sp. z o.o. – Wyróżnienie   6.       Kategoria: Trener Sprzedaży Roman Szymczak / Estmi Consulting – Laureat Małgorzata Kwiatkowska / Avon Cosmetics Polska – Wyróżnienie   7.       Kategoria: Innowacje w Dziedzinie Sprzedaży Paweł Wróblewski / Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. – Laureat Monika Wojcieszyńska / Iron Mountain Polska Sp. z o.o. – Wyróżnienie Justyna Mikołajczak / UPC Polska Sp. z o.o. – Wyróżnienie   8.       Kategoria: e–commerce Grzegorz Gęsik / Coca–Cola HBC Polska Sp. z o.o. – Laureat Andrzej Iwan / Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o. – Wyróżnienie    9.       Kategoria: Agent Ubezpieczeniowy Elżbieta Kuczkowska / Aviva Sp. z o.o. – Laureat Małgorzata Cegiełkowska / Aviva Sp. z o.o. – Wyróżnienie Wojciech Warzecha / Aviva Sp. z o.o. – Wyróżnienie   10.   Kategoria: Menedżer Zespołu Sprzedaży Ubezpieczeń Izabela Sobala / Aviva Sp. z o.o. – Laureat Norbert Wilk / Aviva Sp. z o.o. – Wyróżnienie   11.   Kategoria: Dyrektor Sprzedaży Ubezpieczeń Tomasz Molski / Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. – Laureat Patrycja Łukawska / Aviva Sp. z o.o. – Wyróżnienie   12.   Kategoria: Doradca Klienta w Banku Michał Fidurski / Alior Bank S.A. – Laureat Sylwia Pechmann / Euro Bank S.A. – Wyróżnienie 13.   Kategoria: Menedżer Zespołu Sprzedaży w Banku Iweta Bednarek / Alior Bank S.A. – Wyróżnienie Aneta Ceklarz / Euro Bank S.A. – Wyróżnienie   14.   Kategoria: Dyrektor Sprzedaży w Banku Paweł Łojek / Euro Bank S.A. – Laureat Aleksandra Osadnik / Euro Bank S.A. – Wyróżnienie Rafał Bodo / Alior Bank S.A. – Wyróżnienie   15.   Kategoria: Sprzedawca Roku – Sprzedaż Bezpośrednia Marcin Galocz / QLIK Tech – Laureat    16.   Kategoria: Menedżer Sprzedaży Bezpośredniej Małgorzata Meller / Avon Cosmetics Polska, Sp. z o.o. – Laureat Emilia Techmańska / Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o. – Wyróżnienie Ewa Knotz–Biernacka / Mary Kay Cosmetics Poland Sp. z o.o. – Wyróżnienie    17.   Kategoria: Telesprzedaż Agnieszka Szewczyk / Alior Bank S.A. – Laureat Mateusz Cieśla / Orange Polska S.A. – Wyróżnienie   Kategorie, w których nie przyznano nagród:    Kategoria: Przedstawiciel Handlowy Kategoria: Menedżer ds. Obsługi Klienta Kategoria: Menedżer Sprzedaży B2B Kategoria: Przedstawiciel Handlowy B2B       Kontakt dla mediów: Aleksandra Molędowska, Pełka 360° e–mail: aleksandra.moledowska@epcreatives.pl kom. 662–231–824

Źródło: PKPP Lewiatan

Data publikacji: 17.11.2015
...powrót

 

 

współpracują z nami
newsletter
zostań jednym z nas...



 



 

Copyright © 2013 Dolnośląscy Pracodawcy - Szkolenia dla Przedsiębiorców, pozyskiwanie środków unijnych.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Darmowe domeny i hosting | Strony internetowe Świdnica