Klub Koszykówki Włocławek Spółka Akcyjna dołączył do związku branżowego. Klub Koszykówki Włocławek Spółka Akcyjna został założony w 2003 roku. Prowadzi on ekstraklasową drużynę koszykówki pod nazwą Anwil Włocławek. Zespół z Włocławka na parkietach ekstraklasy zadebiutował już w 1992 r. i od tego czasu jako jedyna ekipa w kraju nieprzerwanie gra o medale mistrzostw Polski. Ma ich na swoim koncie aż 11, w tym najcenniejszy złoty z 2003r. Klubowe gabloty zdobią także trzy Puchary Polski i jeden Superpuchar. Anwil Włocławek to także wielokrotny uczestnik pucharów europejskich. Koszulki legendarnych zawodników– Igora Griszczuka i Andrzeja Pluty wiszą pod kopułą hali, a ich...
Klub Koszykówki Włocławek Spółka Akcyjna dołączył do związku branżowego. Klub Koszykówki Włocławek Spółka Akcyjna został założony w 2003 roku. Prowadzi on ekstraklasową drużynę koszykówki pod nazwą Anwil Włocławek. Zespół z Włocławka na parkietach ekstraklasy zadebiutował już w 1992 r. i od tego czasu jako jedyna ekipa w kraju nieprzerwanie gra o medale mistrzostw Polski. Ma ich na swoim koncie aż 11, w tym najcenniejszy złoty z 2003r. Klubowe gabloty zdobią także trzy Puchary Polski i jeden Superpuchar. Anwil Włocławek to także wielokrotny uczestnik pucharów europejskich. Koszulki legendarnych zawodników– Igora Griszczuka i Andrzeja Pluty wiszą pod kopułą hali, a ich numery są zastrzeżone. POTENCJAŁ SPOŁECZNY I MEDIOWY Anwil Włocławek posiada liczne grono fanów w regionie i w kraju, a według badań przeprowadzonych przez niezależny instytut Pentagon Research (PLK Basketball Fan Profile 2012) kibicuje nam najwięcej sympatyków koszykówki w kraju, bo aż 38%. W spontanicznym pytaniu o znajomość klubów koszykówki włocławską drużynę wskazuje 43% ankietowanych kibiców. Liczby Anwilu: – ponad 38.000 tysięcy widzów ogląda mecze z udziałem Anwilu w Polsat Sport News*; – 2.032 osób średnio ogląda mecze z udziałem naszej drużyny w Hali Mistrzów* (piąta frekwencja w kraju); – 9.495 publikacji wyszukanych w kategorii „Anwil Włocławek w okresie sierpień 2013– lipiec 2014 przez Instytut Monitorowania Mediów o szacunkowej wartości reklamowej ponad 21 mln zł; – ponad 900.000 odwiedzin strony klubu w trakcie sezonu, w tym 174.000 unikalnych użytkowników;** – ponad 8.000 fanów na Facebooku; – ponad 500 śledzących na Twitterze. * Źródło: raport Polskiej Ligi Koszykówki, za sezon 2013/2014 ** Źródło: Google Analytics POTENCJAŁ BIZNESOWY Anwil Włocławek rozgrywa swoje mecze w liczącej 3.500 miejsc Hali Mistrzów. Obiekt liczy 14 lat i usytuowany jest przy drodze krajowej nr 91. Do dyspozycji kibiców jest 350 miejsc parkingowych. Hala gościła zarówno mecze reprezentacji Polski w koszykówce mężczyzn, jak i Mecze Gwiazd Polskiej Ligi Koszykówki. Anwil Włocławek jest obecnie uznaną marką w świecie koszykówki. Swoim sponsorom oferuje pełen wachlarz możliwości reklamowych. Od najprostszych form, jak banery reklamowe czy diodowe, po możliwość umieszczenia logotypu na strojach meczowych, aż na sponsoringu tytularnym kończąc. A warto wspomnieć tylko o tym, że za każdą zainwestowaną złotówkę oddaje aż do sześciu złotych ekwiwalentu reklamowego. W swojej ofercie już wkrótce posiadać będzie także możliwość nazwania obiektu, w którym rozgrywa swoje mecze nazwą sponsora. Klub współpracuje ściśle z Towarzystwem Koszykówki Młodzieżowej /większościowym właścicielem spółki/, szkolącym koszykarską młodzież we wszystkich kategoriach młodzieżowych. Stowarzyszenie jest jednym z najbardziej utytułowanych koszykarskich klubów młodzieżowych w Polsce, w tym kilkukrotnie zdobywcą tytułów mistrzowskich i wicemistrzowskich w różnych kategoriach. Więcej na www.tkm.wloclawek.pl
Źródło: PKPP Lewiatan